top of page

UMĚNÍ RŮSTU

Jste firma s novým produktem, ale příležitostí k rozšíření směrem k zákazníkům domácím i světovým je mnoho? Které trhy jsou pro škálování vašeho podnikání vhodné? 

Náš přístup 
zahrnuje:

  • Určení cílového zákazníka a segmentu

  • Stanovení velikosti cílového trhu

  • Optimalizace geografické expanze

  • Vytvoření prodejního příběhu na základě vize

Case study společnosti:

logo-01.png

SITUACE

Český startup vyvinul IoT technologii pro sledování a prevenci poruch mechanických přístrojů na základě jejich zvuku. Pro pokračující expanzi bylo potřebné zvolit úspěšnou strategii a maximálně efektivně tak využít prostředky investorů.

Image by qinghill
Image by Danka & Peter

VÝZVA

Paleta využití nové technologie byla natolik široká a různorodá (od eskalátorů až po větrné elektrárny), že stanovit směr vývoje produktu vyžadovalo rozhodovat se na základě podrobné analýzy tržních dat.

ŘEŠENÍ

Tým mezzoNet podrobně kvantifikoval více než 20 tržních segmentů na globální úrovni a provedl odhady velikosti tržní příležitosti, nejen z hlediska množství potenciální poptávky, ale také dle realizovatelnosti a poskytl strukturovaný přístup pro využití investic.

Image by Ethan Sykes

REFERENCE

logo-01.png
bottom of page